Pages

söndag 5 februari 2012

Saker som får en att säga...

...hmm?!!:

Att tidningen Vi Föräldrar har en tävling där man ska rösta på den sötaste bebisen!!! Ska bebisar också bli en del av skönhetsindustrin nu? Skäms, VF!!!

Att gubbsjukan alltid ska visa sitt fula tryne, till och med på Melodifestivalen, läs: Thorsten Flinck tafsar Ana i rumpan! Så klumpigt och så onödigt!

Att någon inom produktionen av samma festival får den helt befängda idén att alla artister ska gå genom publikhavet under sina påannonser, vilket förstör hela spänningsmomentet och överraskningseffekten av både kläder och musiknummer, och att den idén dessutom går igenom. Varför protesterade ingen av artisterna? Så pajjigt! Alla såg helt obekväma och generade ut. Hoppas nån ryter till inför nästa vecka!

Att snön och kylan inte bara var ett dåligt skämt utan alldeles på riktigt och att den håller i sig. Min lilla nakenhund Ellie är INTE glad. Inte jag heller!

Att samma nakenhund totalvägrar alla former av kläder trots att hon fffrrryyyyyser så varje gång hon ska ut och kissa!

Att jag bet sönder en tand idag när jag skulle fuska lite med LCHF:n och ta ett par salta lakritsnappar. Var det LCHF-guden som straffade mig genast?

Att det alltid är utförsäljning på orientaliska mattor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar